Reklamace výrobku
Vážený zákazníku,
záleží nám na vašich právech, včetně práva podat stížnost. Níže naleznete podrobné informace o naší odpovědnosti za vadu námi prodaného výrobku a o vašich právech na reklamaci v rámci zákonné záruky.
Důležité! Nezapomeňte, že pokud je na výrobek poskytována také záruka, můžete podat stížnost i na základě této záruky, ale v tomto případě bude adresována ručiteli uvedenému v záruce. V záruce je rovněž uveden rozsah vašich práv v jednotlivých případech. Vezměte prosím na vědomí, že uplatnění vašich práv ze záruky nemá vliv na naši odpovědnost ze záruky a že záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje vaše práva z předpisů o zákonné záruce za vady prodaného zboží
Základ a rozsah naší odpovědnosti za vady výrobku v rámci zákonné záruky je stanoven obecně platnými právními předpisy, zejména ustanoveními občanského zákoníku, a pro kupní smlouvy uzavřené do 24. prosince 2014 ustanoveními zákone ze dne 27. července 2014o zvláštních podmínkách prodeje spotřebiteli a o změně občanského zákoníku (Sb. 2002 č. 141, pol. 1176 v platném znění).
Můžete například podat reklamaci:
- písemně na adresu: al. Wyzwolenia 61, 26-225 Gowarczów; http://dywanychemex.pl/foto/files/formularz-reklamacyjny-chemex.pdf
(po vyplnění formulář uložte a přiložte do e-mailu
) - elektronicky na adresu: dotazy@kobercechemex.cz
V popisu reklamaci uveďte:
1. Informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména povaha a datum závady;
2. Žádost o způsob uvedení výrobku do souladu s kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy a
3. Vaše kontaktní údaje - usnadní a urychlí vyřízení vaší stížnosti. Upozorňujeme, že požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.
Při podávání stížnosti můžete použít náš vzorový formulář reklamace ale není to povinné.
Upozorňujeme, že zákazník, který uplatní práva ze zákonné záruky, je povinen doručit vadný výrobek na naše náklady na uvedenou adresu: Lipowa 13, 26-200 Końskie. Pokud by však vzhledem k povaze výrobku nebo způsobu jeho montáže bylo jeho dodání nadměrně obtížné, je zákazník povinen nám výrobek zpřístupnit v místě, kde se výrobek nachází.
Vaši reklamaci vyřešíme neprodleně, nejpozději však do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Důležité! Pokud ve výše uvedené lhůtě neodpovíme, znamená to, že jsme reklamaci uznali za oprávněnou.
POZOR-U zboží střiženého na míru(koberce, předložky)nemá zákazník právo na vrácení zboží - odstoupení od smlouvy, (pokud chyba nebyla způsobena prodávajícím nebo zboží není vadné).
UPRAVITELNÝ SOUBOR: ( stačí vyplnit, uložit a přiložit k e-mailu)