Jak zjistím dostupnost produktu?
Nejrychleji zjistíte dostupnost koberce na našich webových stránkách, když do vyhledávacího pole zadáte vzor koberce. Obdržíte seznam všech velikostí a jejich dostupnost ( pokud výrobek není k dispozici, je u velikosti uvedeno „nedostupný" ) , můžete se zeptat na opětovnou dostupnost výrobku e-mailem ( sklep@dywanychemex.pl )
Odpovídají fotografie v nabídce skutečnému vzhledu koberců?
Pořizujeme vysoce kvalitní fotografie a dbáme na to, aby zachycovaly všechny detaily. Barvy na obrázcích však závisí na faktorech, které nemůžeme ovlivnit, např. na nastavení monitoru/obrazovky.
Jaký druh koberce lze použít ve venkovním prostředí?
Speciální kolekce pro terasy a balkony :
Kolekce PATIO, JUNGLE, JOGO, TERAZZA, AVENTURA, CAPRI, VIERA, ARRUBA
Jsou běhouny olemovány?
Ano, všechny objednané běhouny jsou olemovány. Tato služba je bezplatná a provádí se automaticky.
Lze objednat libovolné množství běhounu?
Ano. Maximální délka, kterou lze objednat v jednom kuse, je 30 mb.
*Pokud systém sníží množství objednaného produktu v nákupním košíku, znamená to, že v současné době máme k dispozici pouze toto množství produktu
PROCES OBJEDNÁVÁNÍ
Jak zadat objednávku?
V několika jednoduchých krocích si můžete objednat svůj vysněný koberec:
1.Vyberte produkt v požadovaném množství a přidejte jej do košíku.
2.Kliknutím na nákupní košík si můžete prohlédnout produkty a zobrazit náhled své objednávky.
3.Klikněte na tlačítko "Pokračovat k pokladně"
4.Nyní si můžete vybrat vhodný způsob doručení a způsob platby.
5.Vyplňte své kontaktní údaje (v této fázi můžete také přidat slevový kód).
6.Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s potvrzením vybraných produktů a podrobnostmi.
Lze objednávky zadávat telefonicky?
To bohužel není možné. Doporučujeme vám zadávat objednávky prostřednictvím našich webových stránek.
Mohu změnit, přidat nebo odstranit produkty z objednávky?
Ano. Pokud nákup ještě nebyl dokončen, můžete produkty z objednávky měnit a přidávat.
Mohu si objednat službu řezání běhounu na míru mému nábytku nebo do určitého tvaru?
Takovou službu bohužel neposkytujeme.
PLATEBNÍ METODY
Jaké platební metody si mohu vybrat?
V našem obchodě můžete použít několik platebních metod:
Tradiční převod
Platba DotPay
ZÁSILKA A DODÁNÍ
Jak se koberce zasílají?
Koberce posíláme srolované. Větší velikosti zasíláme složené do čtverce.
Jak dlouho trvá dodání produktu?
Maximální doba dodání do 4 pracovních dnů (v případě krytin a běhounů 3-6 pracovních dnů)
Je možné odeslat zásilku do balíkomatu?
Bohužel ne, spolupracujeme s jinými kurýrními společnostmi.
Jaká je čekací doba na objednanou trávu?
Čekací doba na objednanou trávu je 3 pracovní dny.
Lze v jedné zásilce zaslat více produktů?
Ano.
VRÁCENÍ
Jak mohu výrobek vrátit?
Výrobek(y) by měl(y) být zaslán(y) zpět na adresu al. Wyzwolenia 61, 26- 225Gowarczów , po obdržení a kontrole vrátíme platbu do 14 dnů od jejího obdržení na uvedený bankovní účet.
https://dywanychemex.pl/cz/Reklamace-zbozi
Spolu s návratkou přiložte vyplněný doklad o odstoupení od smlouvy - pokud jste jej nezaslali dříve, zašlete v odpovědi na tento e-mail také sken/fotografii vyplněného dokladu.
Po odeslání zásilky mi prosím zašlete číslo zásilky a název kurýrní společnosti, aby bylo možné zásilku sledovat.
Upozorňujeme, že existuje možnost zajistit Našeho kurýra, jehož cena je 25,00 PLN a budee odečtena z vrácené hotovosti na váš bankovní účet. Pokud si přejete tuto možnost využít, informujte nás o tom v e-mailu.
Jaká je lhůta pro vrácení výrobků?
14 dní po obdržení objednávky
Jaká je čekací doba na vrácení prostředků?
14 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží skladem
KONTAKT
Jak nás můžete kontaktovat?
Jsme rádi, že se s námi chcete spojit!
Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Naše oddělení služeb zákazníkům je vám k dispozici od pondělí do pátku od 10:00 do 15:00.
Naše telefonní číslo : +48 573 338 601
Neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese: dotazy@kobercechemex.cz
Mimo otevírací dobu nám můžete napsat na Instagram nebo Facebook.